Servicii All in One

 

Echipa noastra de specialisti in service IT va aduce acum cea mai buna oferta de abonamente de service!

 

Romarnia Computers va aduce serviciul de mentenanta si suport IT disponibil pentru companii mici si mijlocii din orasul Roman. Mentenanta echipamentelor IT prin contract asigura functionalitatea sistemului de comunicatii electronice din orice companie. Prin semnarea contractului de mentenanta asiguram un suport de calitate pentru problemele pe care le intampinati in decursul utilizarii diferitelor sisteme informatice. Prin serviciile de mentenanta si suport IT asigurati un timp de lucru efectiv mai mare decat bazandu-va pe cunostintele fiecarui utilizator din companie. Echipamentele vor fi mai curate, la un nivel de performanta constant, pentru mai mult timp, iar software-ul este actualizat la zi.

Oferim preturi fara concurenta atat pentru servicii, cat si pentru produsele achizitionate de la noi. Profesionalismeficienta si confidentialitate sunt doar cateva dintre beneficiile de care se bucura partenerii nostri.

 

Servicii incluse si avantajele unui astfel de abonament:

 Mentinerea echipamentelor in parametri normali de functionare hardware si software;

• Inventarierea si efectuarea unor fise tehnice poate toate echipamentele ce fac obiectul contractului;

• Interventii pentru remedierea problemelor hardware si software aparute;

• Timp de raspuns la interventie prioritar;

• Consultanta  in achizitionarea de echipamente noi (discount, livrare, instalare, termen de plata);

• Acordarea unui discount de 5% pentru  consumabile si piese de schimb achizitionate;

• Servicii de suport telefonic;

• Asistenta remote (de la distanta) pentru solutionarea problemelor;

• Identificarea posibilelor vulnerabilitati ale infrastructurii IT;

• Servicii software de mentinere up-to-date a programelor instalate;

• Servicii de IMACD install/move/add/change/disposal.

 

Pretul unui abonament de mentenanta se calculeaza in functie de necesitatiile fiecarui client.

Acesta este influentat de mai multi factori :

• Timpul maxim de raspuns la solicitare si programul de desfasurarea al activitatii;
• Numarul de statii de lucru si sistemul de operare instalat pe acestea;
• Numarul de servere si sistemul de operare instalat pe acestea;
• Numarul lunar de ore alocat (vizite regulate + interventii la cerere);
• Numarul de echipamente legate in retea (swich-uri, routere, etc.).